ANIMALS DE L’ENTORN

Aquest trimestre els alumnes de 2n han realitzat per parelles el treball de recerca d’animals del nostre entorn. Hem triat l’animal, hem buscat i resumit la informació, hem preparat una presentació de PowerPoint i hem preparat l’exposició.

Les exposicions les hem fet davant dels nostres companys per explicar les característiques del animals que hem treballat. Hem aprés molt!

SI VOLEU VEURE LES FOTOGRAFIES DE LA PROPOSTA, PODEU CLICAR DAMUNT DE LA IMATGE.

Recordeu que per accedir a la carpeta de les fotografies haureu de posar el correu electrònic del vostre fill/a (xxxxxxxxxxx@escolalescomes.cat) i la contrasenya. Aquesta informació la teniu enganxada a unes de les tapes interiors de l’agenda.