MOLTES GRÀCIES NURIA I ANDREA

L´ Escola les Ciències i els vostres tutors i tutores us donen les gràcies per la molt bona feina que heu fet.

Sou unes futures mestres plenes d´il.lusió, amb  ganes de fer bé les coses, respectuoses, treballadores, i sobretot us agrada la vostra profesió….

Molta sort futures companyes!!!!!!!

Héctor, Joan, Eli i Sònia  

ESCOLA LES CIÈNCIES

 

Aquí tenim a la SÚPER NÚRIA i SÚPER ANDREA com la va definir un nen de segon.

 

1 comentari a “MOLTES GRÀCIES NURIA I ANDREA”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut