EM TROBO ÚNIC O ÚNICA PERQUÈ….

 

ELS NENS I LES NENES DE CINQUÈ HEM CONTESTAT  A LA PREGUNTA:

EM TROBO ÚNIC O ÚNICA PERQUÈ………

Isaac: Em trobo únic perquè sóc amable

Hugo i Òscar: Em trobo únic perquè dibuixo molt bé.

Carla: Em trobo única perquè sóc molt bona persona amb els altres.

Enric: Em trobo únic perquè escolto als altres.

Unai: Em trobo únic perquè no dic mentides.

Sam: Em trobo única quan he d´ajudar als meus amics i amigues.

 

20161005_17574920161005_180914 20161005_180103 20161005_180001

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut