EL CICLE INICIAL ES PREPARA PER L’ESTIU!

RIEU, ABRACEU, ESTIMEU, CAMINEU, CORREU, SALTEU, DESCOBRIU…

GAUDIU DE L’ESTIU GEGANTS I CAPGROSSOS!?

Els i les mestres del cicle inicial us desitgem unes bones vacances d’estiu i us esperem amb moltes ganes al setembre!

BON ESTIU!

US ESTIMEM!❤

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut