DIMONIS CONFINATS!

Bon dia famílies!

Us volem compartir aquest vídeo que ha preparat amb molta estima, la Marina Cano, la nostra mestra de pràctiques amb les obres d’art dels nens i les nenes del cicle mitjà.

Esperem que gaudiu d’aquests dimonis ben xulis i originals!

Un petonàs!

1 comentari a “DIMONIS CONFINATS!”

  1. Elisabeth Rodríguez

    Felicitats xiquets! Sou uns artistes! Gràcies pel vostre entusiasme a l’hora de participar de les activitats. Us trobem a faltar!
    També agrair a la Marina (mestra de pràctiques) pel temps que ha dedicat i a la nostra Marina per la col·laboració a que aquest “dimoni confinat” hagi estat tant divertit. El resultat és xulíssim!
    També com no a les families, esteu fent un gran esforç per mantenir viva l’escola…
    Abraçada!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut