COMUNICAT DE LA JUNTA DE DIRECTORS DE BADALONA

Benvolgudes famílies,

Reunits en Junta de Directors de les escoles públiques de primària de Badalona, us volem fer arribar aquest comunicat:

Iniciem un nou curs escolar sense que l’Ajuntament cobreixi les despeses de manteniment de les escoles. Ja portem més de dos anys sense tenir una resposta clara i sense que s’hagin posat els mitjans per solucionar el problema.

En no haver un manteniment preventiu, les actuacions són sempre d’urgència i això provoca un progressiu deteriorament de les instal·lacions i els voltants dels recintes escolars.

Tot i les converses mantingudes amb el Regidor d’Educació per part de la Junta de Directors no han donat resultats i la passivitat de la Regiduria és tan gran que la situació ens preocupa molt.

És per això que hem decidit no tenir representació en el Consell Escolar Municipal(CEM) de la nostra ciutat, com a mesura de protesta.

Salutacions,

Junta de Directors

Badalona, 14 d’octubre de 2019

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *