FAMÍLIES D’EDUCACIÓ INFANTIL (P3, P4 i P5)

Benvolgudes famílies d’educació infantil,

ja estem un altre cop a l’escola. Desitjem que les vacances us hagin anat molt i molt bé i que estigueu preparades pel curs que estem a punt de començar.

Considerem molt important la manera de començar el dia i pensem que cal fer-ho de manera tranquil·la i calmada per tal d’iniciar-lo amb les condicions propícies per l’aprenentatge. Per això, aquest curs, tenim una novetat: Entrada relaxada!!!

EN QUÈ CONSISTEIX? Us proposem entrar a l’escola entre les 9:00h i les 9:30h. Aquest interval permet oferir als infants un espai distès, una acollida personalitzada i propera, on mestres i famílies compartim i intercanviem. Els acompanyants que vulguin poden compartir amb ells aquesta estoneta inicial facilitant així el temps necessari per acomiadar-se.

El moment de recollida i acomidament dels acompanyants que encara hi siguin a l’aula s’anunciarà amb una música i a poc a poc els infants aniran, ja sols, a la rotllana per iniciar el bon dia.

Us esperem dilluns dia 9 de 10h a 12h per portar el material d’inici de curs i si teniu qualsevol dubteu podeu aprofitar per consultar-nos-el.

Moltes gràcies.

L’equip de mestres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *