TALLER D’AUTOPROTECCIÓ a Cicle Superior

Els/les alumnes de Cicle Superior hem participat en el taller d’autoprotecció on vàrem aprendre com podem minimitzar els perills davant situacions d’emergència i augmentar la seguretat de les persones.

L’Aurora, tècnica del Servei de Salut Pública, ens va explicar què podem fer davant de situacions d’emergència que es poden produir en la vida quotidiana.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut