Ja han arribat les Festes de Maig!

Aquesta setmana hem anat a veure el Dimoni i ens ha agradat molt. Hem passejat, hem observat tots els detalls i hem après coses sobre aquesta tradició tan especial.

A més, a la classe hem creat el nostre propi dimoni. Hem treballat en equip i hem fet servir molta imaginació i creativitat.

Ens ho hem passat molt bé compartint aquesta sortida amb els companys i companyes. Ara ja estem preparats per gaudir de les festes!

Bones Festes de Maig a tothom!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut