Consell dels Infants

El Consell dels Infants de Badalona (CIB) és un òrgan municipal de participació, a partir dels quals els infants pensen, debaten, proposen, aprenen, decideixen i actuen en relació als temes de la ciutat i del món que són del seu interès.

Adjuntem la foto dels nostres representants d’aquest curs 2021-2022. Escollits democràticament.

Del 15 al 21 de novembre del 2021 es celebra la 2a Setmana dels Drets dels Infants. Del 11 al 28 de novembre podreu veure una exposició al CC Màgic Badalona dels murals que han fet l’alumnat de sisè.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *