Cantània 2024 El Naufragi

Aquesta setmana el grup de 5è ha participat a la Cantània “El Naufragi”. Després de molt d’esforç, el resultat i l’experiència ha estat fantàstica i s’ho han passat d’allò més bé!

   

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut