4t

MOLTES GRÀCIES NURIA I ANDREA

L´ Escola les Ciències i els vostres tutors i tutores us donen les gràcies per la molt bona feina que heu fet. Sou unes futures mestres plenes d´il.lusió, amb  ganes de fer bé les coses, respectuoses, treballadores, i sobretot us agrada la vostra profesió…. Molta sort futures companyes!!!!!!! Héctor, Joan, Eli i Sònia   ESCOLA LES

MOLTES GRÀCIES NURIA I ANDREA Llegeix més »

Curs de dieta mediterrània

Els alumnes de 3r i 4rt hem dut a terme un curs teòric i pràctic sobre els hàbits saludables d’una bona alimentació i hem vist la importància que té la nostre dieta mediterrània pel nostre cos ja que està formada per ingredients sans i enriquidors. Hem pogut fer el nostre plat decoratiu de vegetals!

Curs de dieta mediterrània Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut