emquedoacasa

ELS HOSPITALS ENS DEMANEN DIBUIXOS, CARTES, POEMES, VIDEOS…

Hola famílies, Com esteu? Espero que tot segueixi bé. Ens ha arribat aquesta iniciativa dels hospitals, que possiblement algunes ja coneixeu, i considerem que pot ser interessant per fer amb els vostres infants. Consisteix en: Alguns hospitals han posat en marxa una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt

ELS HOSPITALS ENS DEMANEN DIBUIXOS, CARTES, POEMES, VIDEOS… Llegeix més »

Hola, nois i noies de 5è.

Hola nois i noies (i mames i papes) de 5è. Cóm va el confinament? Segur que millor estaríem si ens veiéssim cada dia a escola, oi? ?‍♀️ Si us avorriu, anem penjant activitats. A la dreta d’aquesta pàgina teniu “Orientacions d’activitats”. Si hi entreu veureu que hi ha documents de cada matèria. Obriu els documents

Hola, nois i noies de 5è. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut