EL CICLE INICIAL ES PREPARA PER L’ESTIU!
RIEU, ABRACEU, ESTIMEU, CAMINEU, CORREU, SALTEU, DESCOBRIU… GAUDIU DE L’ESTIU GEGANTS I CAPGROSSOS!? Els i les mestres del cicle inicial us desitgem unes bones vacances d’estiu i us esperem amb moltes ganes al setembre! BON ESTIU! US ESTIMEM!❤
EL CICLE INICIAL ES PREPARA PER L’ESTIU! Llegeix més »



