5è – 1r trimestre

SETEMBRE:

Ens ha agradat molt el professor i la professora que ens ha tocat.

A l’arribar a 5è, com que ens havien barrejat entre les dues classes, ens vam començar a conèixer, ens han agradat molt els nous companys que ens han tocar!

La Mulassa ens va visitar per Sta. Tecla.

Vam escollir els delegats.

OCTUBRE:

Vam escollir els noms de les classes: 5T “El nostre Món curiós” i 5B “La Màgia” i  tot seguit vam començar a  organitzar-nos per veure el que treballariem: el logo. la decoració de la porta, escollir llocs curiosos, aprendre com funciona la màgia…

Vam fer panellets i vam mejar les castanyes amb els de P4, aquest curs som els seus padrins!

NOVEMBRE:

Per Sta. Cecília vam cantar el rap de la classe a la pista.

Vam celebrar La setmana de la Ciència fent experiements a la URV.

Vam fer els Concerts de Tardor.

DESEMBRE:

Per Nadal vam preparar les Pnzellades Musicals, cantnat cançons i recitant un poema que nosaltres mateixos ens vam inventar.

Els de P4 ens van portar les llaminadures que ens va cagar el Tió.

Un mag anomenat Óscar Vallhonrat ens va venir a fer trucs de màgia, va ser molt divertit!