Nano del Gat encantat

L’alumnat de l’optativa “Construïm i digital” us va demanar ajuda per escollir el millor disseny per construir el Nano del “Gat Encantat”. El disseny guanyador va ser el número 5 elaborat per l’alumna Paula Sanz. En les darreres sessions hem estat treballant en la construcció del Nano i l’elecció del vestuari.

Un cop votat el disseny guanyador vam encomanar una base per poder fer el nostre Nano.

Cada alumne va fer una proposta per fer el cap calculant a escala les diferents parts que el formaven (ulls, boca, nas) i la proposta guanyadora va ser la de l’alumne Nils Kraft (disseny número 1).

Finalment, vam iniciar la construcció del nostre Nano que actualment està començant agafar forma.

Us mantindrem informats i informades!