Vet aquí un gos, vet aquí un gat…

Tots recordem les històries de la Blancaneus, la Caputxeta, els tres porquets… Però sabem realment quina era la intenció dels seus autors? Seríem capaços de reconstruir aquests contes tradicionals i fer-los engrescadors??

En el projecte de Llengua de 1r d’ESO hem treballat el text narratiu. Hem descobert l’origen d’aquestes històries, n’hem analitzat l’estructura i les hem versionat. Després hem agafat els nostres contes i els hem transformat en àlbums il·lustrats per, finalment, tenir el plaer d’explicar-los a l’alumnat més petit de l’escola.

Esperem que s’ho hagin passat bé!