Setmana de la Ciència

El passat dilluns 21 de novembre, els i les alumnes de 1r d’ESO van visitar a l’alumnat de l’escola amb motiu de la Setmana de la Ciència. Al llarg de la jornada, els nens i nenes de la comunitat dels grans (3r a 6è) van gaudir d’un seguit d’experiments junt amb una explicació liderada per la comunitat de joves (1r ESO). Va ser un dia ple d’aventures descobrint les diferents capes de la terra, erupcionant un volcà i recreant un tsunami!

A més, aprofitant la visita a la seu escolar, la comunitat jove va presentar la iniciativa de l’Escamot 2.0. Durant aquest primer trimestre els alumnes de 1r d’ESO estan fent un projecte transversal orientat a aprendre els ODS i a prendre la iniciativa per contribuir a viure en un món millor. Dins d’aquest projecte s’ha decidit col·laborar amb el Banc d’Aliments i recollir menjar pel Gran Recapte. Actualment portem més de 80 kg recollits! Vam demanar la col·laboració de tota la comunitat educativa del nostre centre explicant classe per classe en què consisteix el Gran Recapte que es durà a terme el 25 i 26 de novembre als supermercats de la nostra ciutat.

I per últim, i no menys important, els nens i nenes que cursen l’optativa de Construïm han realitzat uns dissenys per construir el Nano del Gat Encantat que ha de representar al nostre centre! I han començat les votacions al millor disseny.