PATIS ACTIUS, PATIS PER A TOTHOM

Patis actius, patis per a tothom“, un projecte iniciat fa uns dies a través de l’Associació Asperger_TEA del Camp de Tarragona Aspercamp.

Un projecte que pretén facilitar la integració de l’alumnat amb el trastorn d’Asperger als patis de l’escola i a la vegada també tota la resta d’infants que hi vulguin participar.

El programa consta de varies fases; una primera d’avaluació del pati i l’entorn de l’escola; seguidament es fa una formació teòrica al professorat i personal de l’escola interessat; posteriorment es realitza una formació pràctica on es donen a conèixer jocs al personal docent per tal d’incentivar que tots els infants participin. També es realitza una espècie de catàleg de jocs per l’escola i cartells amb indicacions de com jugar.