P5- 2n trimestre

GENER:

Els Reis ens van portar un conte vertical i un joc de fustetes.

P5BVam  començar el projecte de les banderes i els països del mon i P5T el projecte dels invents i vam cantar la cançó de Inventem (del Club Super 3).

FEBRER:

P5T: inventem amb menjar, gomets, fang, teles, fils etc.

Vam treballar el centre d’interes del futbol.

Teniem una màquina transformadora de lletres: transforma les lletres de pal a impremta.

Vam començar els activitats d’animació a la lectura amb el “Sac de Poemes” del gat encantat.

MARÇ:

Vam anar al conservatorii a escoltar un conte musical: “El carnaval dels animals”.

Vam treballar fades i follets: vam mirar pel·lícules, escoltar contes i llegendes , vam construir una casa per les fades.

Vam conèixer la llegenda del Leprechaum, una história irlandesa.

Vam fer fulles amb les nostres mans per decorar l’arbre a la paret del jardí aromàtic i ens van ajudat els de 4t.

Hem fet portades de llibres i fulles per decorar l’arbre del Bibliopati.

La tarda del cinema vam menjar crispetes!