La bona gent 2022

El Diari de Tarragona cada any publica un anuari en el qual, a part de recollir les notícies de l’any, selecciona a una sèrie de persones o entitats que consideren que han destacat al llarg de l’any per diversos motius: la seva presència social, els seus mèrits esportius o científics, la seva generositat, la seva solidaritat, professionalitat… és el que anomenen la Bona Gent.
Enguany han volgut  incloure a l’Institut Escola L’Arrabassada per haver guanyat, l’alumnat que enguany cursa 6è de primària, el Premi Conviure a Catalunya.
No és un concurs com a tal sinó que la idea és que els lectors puguin donar el seu
recolzament i conèixer bé als candidats als quals se’ls hi entregarà un reconeixement. La
votació va començar el dia 14 de desembre i acabarà el dia 4 de gener.
Us animem a donar el vostre vot.
Aquí teniu l’enllaç:
Moltes gràcies per la vostra col·laboració!