Festa fi de curs

S’obriran les portes de l’escola a les 6 de la tarda i tant les famílies com els alumnes podreu participar en els tallers distribuïts per tota l’escola i organitzats per l’equip docent i l’alumnat de 6è de primària.

A les 8 de la tarda tothom a la pista per celebrar que ja tenim la visió d’escola i gaudir de l’animació musical dels Tocabemolls.

A partir de les 9 del vespre hi haurà sopar de germanor a la pista organitzat per l’AMPA fins les 23:30h. (La setmana que ve us passarem més informació d’organització).

Al pati de l’escola veureu l’exposició ARTTGN . És el treball que han fet tots els/les alumnes sobre l’eix transversal durant el curs sobre l’art a Tarragona. Us animem a veure-la.

Les famílies de 5è han organitzat una barra de bar que estarà oberta des de les 6 de la tarda per recollir diners per les colònies de 6è.

En cas de pluja s’ajornen els actes al dilluns 17 de juny.

Esteu tots i totes convidats als diferents actes!