ACTIVITATS DE NADAL 2018

S’acosta el Nadal i com cada any volem gaudir tots plegats de les tradicionals pinzellades musicals. Els vostres fills/es us han preparat unes cançons i uns petits poemes amb molta il·lusió.

P3, P4, P5 i 1r es faran a la sala de psicomotricitat de l’escola i començaran a les 4 de la tarda. S’obrirà la porta principal 5 minuts abans. Per motius d’aforament de la sala, podeu venir màxim 2 familiars per alumne/a.

Les pinzellades musicals de 2n a 6è es faran al pati petit de l’escola i començaran a les 4 de la tarda. S’obrirà la porta per on entren els/les alumnes d’acollida 5 minuts abans. En cas de pluja es reubicarà l’acte en algun altre espai del centre, en el mateix horari.