BOOKFACE
Treballs presentats al concurs BOOKFACE
Pinzellades 2023 de IE l’Arrabassada Aquest any, amb un nou format, hem pogut tornar a celebrar les Pinzellades Musicals… després de la pandèmia i el trasllat! Esperem que n’hagueu gaudit i que us hagi agradat!
Pinzellades Musicals 2023 Llegeix més »
Dijous tota l’escola vam acomiadar l’alumnat de 6è que comença una nova etapa, alguns segueixen a l’institut escola d’altres se’n van al Martí Franquès. Molta sot en aquest nou camí!
L’alumnat de 3r, a l’hora d’educació física, ha estat preparant durant el curs una obra de teatre, juntament amb l’assessor de teatre de l’ajuntament: “Un poble anomenat tolerància” i “El país del reciclatge” Aquests últims dies les han presentat a les famílies i als/les companys/es de 1r i 2n. Han treballat molt, però l’esforça ha
El divendres 16 de maig celebrarem la Festa de Fi del Curs 2002-23 de l’Institut-Escola l’Arrabassada. L’AFA organitza el sopar popular que és de carmanyola, per tant, us podeu portar el menjar de casa. Hi haurà servei de bar a càrrec de les famílies de 5è. No oblideu portar monedes i gots reutilitzables. Per pagar
Festa fi de curs – 16 juny Llegeix més »
Des de fa anys que fem el Programa de Suport Vital Bàsic a les Escoles promogut per l’Ajuntament de Tarragona. Des de P3 fins a ESO treballem en forma d’espiral els continguts, per tal que l’alumnat acabi l’etapa obligatòria sent capaç d’actuar davant d’una emergència. Les classes de 6è ha elaborat un vídeo per fer-ne
Suport Vital Bàsic Llegeix més »
El passat divendres 17 de març, els delegats verds de 5è i 6è de l’escola, van participar al Fòrum d’Escoles Verdes que aquest any s’ha celebrat a Torredembarra. A la Fira d’experiències vam poder exposar la nostra acció i vam conèixer la de la resta d’escoles participants. Va ser molt enriquidor i vam agafar idees!
FÒRUM ESCOLES VERDES 2023 Llegeix més »
Aquest dimarts, els delegats verds de l’escola, han realitzat una nova reunió. En aquesta trobada, ha vingut el Ramon Margalef que ens ha portat un nou compostador i ens ha explicat com funciona. A més, ja ens ha arribat la placa d’escoles verdes per la façana del nou edifici!
Reunió delegats verds! Llegeix més »
Aquesta setmana els delegats verds han assistit a una nova reunió per tractar diversos temes relacionats amb l’hort de l’escola. Entre d’altres tasques, han aprofitat per plantar unes falgueres a la zona de darrera del menjador.
TROBADA DELS DELEGATS VERDS A L’ESCOLA Llegeix més »