Gradució de l’alumnat Feu un comentari / Per admin / 22 de juny de 2026 / 4t ESO 6è General Portada / graducació Després de quatre anys, aquest curs acomiadem la primera promoció de secundària. Els desitgem molta sort en aquest nou camí! També hem celebrat la graduació de l’alumnat de 6è que canvia d’etapa. Molta sort també per a ells i elles!