SORTIDA DE CONVIVÈNCIA CICLE SUPERIOR

El dia 28 de setembre l’alumnat de cicle superior vam fer la sortida de convivència al parc de la Mitjana. Vam sortir de l’escola a les 9.30h i vam tornar a les 16.00h. El trajecte el vam fer caminant.
A l’arribar vam esmorzar. Desprès vam jugar amb els companys/es al parc on ens ho vam passar molt bé amb els gronxadors i la tirolina. Més tard vam fer un petit itinerari . A l’acabar vam dinar i desprès vam tenir temps lliure. Finalment vam tornar a l’escola.
En aquesta sortida vam poder conèixer millor als companys/es del cicle i compartir amb ells jocs de lleure en un entorn de la ciutat que alguns de nosaltres encara no coneixia.

Alumnat de cicle superior