“Q”

Ahir els nens i nenes de sisè  vam anar d’excursió a l’Escorxador. Primer vam agafar l’autobús línia 6 , vam baixar a la biblioteca i vam haver de  caminar 5 minuts fins al teatre.

Vam veure una obra molt impactant al principi, però, al final es va relaxar una mica i a tothom ens va agrada molt. L’obra es titula “Q” i està interpretada per nois i noies de 17-18 anys. En acabar tots els nens vam aplaudir molt perquè l’actuació va ser “fantàstica”

Per a tornar a l’escola vam tornar a agafar l’autobús de la línia 6 i en arribar,  les senyoretes ens van donar 30 minuts de pati per a esmorzar i jugar.

Anar al teatre és una activitat enriquidora que ens agrada molt!!

Livian Stefan, Daniel Puscasu 6è-B

foto-escorxador-pixels
Alumnes esperant que comenci l’obra