P4 VISITA L’ESCOLA BRESSOL DEL BARRI

El passat dijous 15 de desembre, l’alumnat de P4 van visitar l’escola bressol municipal del nostre barri.

Els nens i nenes estaven molt il·lusionats per cantar les cançons  que havien après durant aquest trimestre als més menuts,acompanyats d’instruments musicals.

En acabar la cantata grans i petits van compartir i jugar amb les panderetes, els picarols, els panderos …, que havien portat de l’escola.

Va ser una estona força especial, sobretot pels nens i les nenes que hi van trobar els seus germans o germanes més petits.