ELS DE 3R HEM FET LA “PUJADA AL BUS”

Aquest dimarts passat els alumnes de 3r vam fer “La pujada al Bus”. L’autobús ens va vindre a buscar fins a la mateixa porta de l’escola, on ens esperava la Sheila (una noia molt simpàtica) que ens va estar explicant totes aquelles coses relacionades amb aquest mitjà de transport. Durant el trajecte que ens van realitzar, ens va ensenyar quines són les portes d’entrada i sortida de l’autobús, les diferents formes de pagament, les zones habilitades de l’autobús, totes les sortides d’emergència, quins passatgers poden viatjar-hi i moltes més curiositats d’aquest mitjà de transport sostenible. Fins i tot, vam fer una aturada en la parada que hi ha situada davant de la Paeria de Lleida, per explicar-nos com es llegeixen els mapes i els horaris de les línies d’autobús que passen per qualsevol parada.

Finalment abans de tornar-nos a portar a l’escola, vam visitar la cotxera municipal de Lleida, on hi han tots els autobusos estacionats. Vam poder veure on guarden, arreglen i netegen aquests vehicles per estar sempre ens les millors condicions de seguretat i higiene. Inclús ens van passar un power point explicant-nos tot el procés de muntatge de cadascun d’ells.

En acabar la visita i com agraïment, ens van obsequiar amb un petit detall dels  autobusos de Lleida.

Des d’aquí els agraïm altra vegada la visita realitzada i esperem tornar-hi aviat!

1. Consol Gómez

Hola nens i nenes de 3r,
    Estic molt contenta de veure que us heu fet molt grans i continueu fent coses molt interessants a la vostra escola.
    Us trobo a faltar.
    Us envio un petó molt gran.
    Senyoreta Consol.