DINÀMIQUES DE GRUP

Aquest setembre hem recuperat les dinàmiques de grup que fèiem abans de la pandèmia. Consisteixen en fer diversos jocs de coneixença amb la resta de l’escola. Treballem la cohesió no sol del nostre grup sino amb l’escola en  general, ja que barregem els cursos  per fer les activitats.

La primera que vam fer nosaltres va ser 6èB amb 6èA. Es tractava de trobar el nostre globus que estava barrejat amb els altres. En la segona part donàvem el globus al seu propietari. Vam valorar el treball en equip, ja que era més ràpid rebre el globus d’un company que no buscar el nostre. Aquest és un exemple de molts que farem aquest curs.

L’activitat es farà una vegada al mes.