4rt VISITA L’ESCOLA DE JARDINERIA

L’alumnat de 4rt curs hem visitat l’escola de jardineria en el marc del projecte de les plantes.

Primer vam fer un recorregut per les instal·lacions i ens van ensenyar les plantes aromàtiques que tenen al jardí. Després, vam fer el taller de la reproducció de les plantes per esqueix. Cadascú va fer un esqueix de romaní.

Després vam fer bombes de vida que són boles de fang a les que s’hi afegeixen llavors. Aquestes bombes s’han de llençar en qualsevol tipus de terreny amb la finalitat de regenerar zones amb poca o sense vegetació.