XERRADA MOSSOS D’ESQUADRA

Durant aquesta setmana l’alumnat de cicle superior ha rebut la visita dels agents de Mossos d’Esquadra, amb qui han après el que cal tenir en compte per poder utilitzar internet de manera segura.

A partir del visionat d’un vídeo, han reflexionat sobre què cal saber a l’hora d’utilitzar les xarxes socials i els jocs online, sobretot si impliquen interacció amb altres persones.

Després de posar en comú algunes idees i resoldre els dubtes de l’alumnat, serà més senzill fer un ús responsable d’aquestes eines.