XERRADA “DOWN LLEIDA”

Avui dilluns, dia 14 de març han vingut  dues persones de l’associació “Down Lleida” a explicar-nos sobre el tema.

Alumnat de 6è participant en la xerrada

Hem après que  el síndrome de Down és una discapacitat intel·lectual i qui la té pot  fer i viure igual que tothom.

Primerament, hem conversat sobre el que nosaltres sabíem sobre el tema i ho hem anotat a la pissarra. Després hem vist un vídeo amb imatges de nens i nenes amb discapacitat. A continuació hem reflexionat i ens han respost  els nostres dubtes i preguntes. Finalment, hem revisat les  idees inicials i ens hem adonat dels errors que teníem.

Tots som diferents però igual d’importants!!

Cal respectar-nos per ser millors persones i viure més feliços plegats!