VISITA AL CENTRE DE FAUNA DE VALLCALENT

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat 22 d’octubre l’alumnat de 3r vam anar a visitar el Centre de Recuperació de Fauna Salvatge de Vallcalent.

Després d’esmorzar, va manar a veure el mirador dels ocells i amb els prismàtics vam veure: flamencs, cigonyes, esplugabous, ànecs, granotes, etc.

Tot seguit, va manar a veure tortugues de terra i una cabra, també vam veure una parella de cérvols  que es deien Blauet i Mec.

En acabar vam visitar els ocells ferits que hi ha i vam poder observar: mussols, àligues, falcons, corbs, aufranys, voltors, etc.

En resum, vam poder veure i aprendre molt dels animals que hi havia.

L’alumnat de 3r A.