VISITA A L’ESCOLA DE JARDINERIA DE LLEIDA

El dimecres 4 de març els alumnes de  4t B  van realitzar una visita a l’Escola de Jardineria de l’Ajuntament de Lleida.

L’activitat  realitzada porta per títol “Multipliquem plantes ”. Els  alumnes de l’escola Joan Maragall van realitzar 3 tallers amb la col.laboració dels alumnes de l’escola de jardineria.

El primer taller va consistir en una visita a l’hivernacle on es va poder observar les condicions òptimes per tal de que les plantes puguin créixer ,els alumnes van aprendre a fer un esqueix   a partir d’una planta aromàtica.

El segon taller anomenat “Reproduim plantes per llavor”, es van realitzar a partir de materials reciclables com el paper, la terra argilosa, compost, terra etc  un petit test on es va sembrar  una planta aromàtica.

El tercer taller molt més lúdic  “jocs jardiners “els nostres alumnes van realitzar diferents jocs : memori, construcció basats amb la temàtica de la jardineria.