UNA SORTIDA PER AL RECORD

Aquest any l’alumnat de 6è vam anar d’excursió de final de curs a Tarragona. Dijous al matí vam sortir aviat de l’escola i vam agafar l’autocar fins al Pont del Diable, on vam esmorzar. A continuació, ens vam dirigir a la necròpolis i després vam passejar una bona estona pel port. Més tard, vam dinar en un parc.

Per la tarda, vam gaudir d’una estona en un centre comercial. Llavors, ens vam traslladar a l’amfiteatre romà, i en acabar la visita, vam recórrer el centre històric de la ciutat.

Al voltant de les vuit vam arribar a l’alberg d’Altafulla. Ens vam instal·lar a les nostres habitacions i vam baixar a sopar. Aquella mateixa nit ens tenien preparada una gimcana pel centre del poble. Ens ho vam passar molt bé participant en un seguit de proves de grup. Finalment, ens vam anar a dormir.

El matí del divendres el vam passar al JungleTrek, un espai natural on hi havia un seguit de tirolines que unien els arbres. Tots vam posar-nos els arnesos i sense cap por ens vam deixar portar per l’aventura!

Després de dinar, ens vam banyar a la platja i vam estar una estona sota el sol. Quan vam arribar a Lleida, al voltant de les set de la tarda, ens esperaven les nostres famílies.

Aquesta sortida de fi de curs ha estat la cirereta del nostre pastís!

Alumnat de sisè