UNA CARTA ESPECIAL!

Alumnes llegint la carta

dscn2064

Avui a la classe de 5è hem tingut una gran sorpresa! Hem rebut una carta nominal per cada alumne de la classe del Sr Àngel Ros, alcalde de Lleida.

Fa uns dies vam escriure una carta al Sr Paer en Cap per demanar-li que s’arreglés el pati de pàrvuls. Uns dies després,  vam venir tècnics per sol.lucionar les nostres demandes. Estàvem molts contents.

Però avui encara ho estem més!  En aquesta carta ens diu que cuidaran la nostra escola i ens anima a treballar i valorar els mestres que tenim.

Per alguns de nosaltres, ha estat la primera carta rebuda i ens ha il.lusionat. La primera i de l’alcalde! Quina sort!

Us animem a escriure cartes quan vulgueu dir la vostra opinió per millorar el lloc on viviu.

Ens han escoltat i donem les gràcies!

1. Alexandra León

Enhorabona!! Me n’alegro moltíssim. És un gran pas saber que les vostres veus han estat escoltades.
    Espero però que no tot quedi en “cartes” i que realment l’Ajuntament prengui mesures per a millorar la nostra escola.
    Moltes gràcies, l’escola som tots/es.

2. Nens i nenes de P3, P4 i P5 i mestres d'Educació infantil

Hola! Som els nens i nenes de P3, P4 i P5 i us volem donar les gràcies per cuidar-nos i preocupar-nos tant de nosaltres. Estem molt contents perquè ara ens podran arreglar bé el nostre pati i així hi podrem jugar cada dia. Moltes gràcies amics!