UN MATÍ DE RÀDIO

RADIO01 RADIO02

El primer dia d’escola va ser molt especial al nostre centre: ens va visitar COPE Lleida!

Un any més, seguim apostant per les noves tecnologies i els mitjans de comunicació audiovisuals. Així, un grup del nostre alumnat va poder viure l’experiència de parlar en directe gràcies als professionals de COPE Lleida.

Si el curs 2014/15 va acumular èxit rere èxit pel que fa al treball per tasques dut a terme a la nostra escola, enguany esperem anar un pas més enllà i fer del procés d’aprenentatge tota una experiència MAGNET!

Encara no saps que vol dir ser un centre MAGNET? Fes clic aquí!