TROBADA PCEE 2022 – DMAFC

El divendres 29 d’abril va tenir lloc al barri de Pardinyes la 2a trobada esportiva de centres del Pla Català de l’Esport a l’Escola. Aquest any també ha estat emmarcada dins les activitats del Dia Mundial de l’Activitat FÍsica al Carrer.

L’escola Joan Maragall va participar amb la presència dels nostres alumnes de sisè. Allí es van desenvolupar diferents activitats esportives com: el korfball, dodgeball, futbol, handbol, ultimate, bitlles, petanca, taller de zumba i jocs multiesportius.

La jornada es va desenvolupar entre el poliesportiu, camp de futbol, zona de bitlles de Pardinyes i l’escola Riu Segre.

Els centres participants van ser: Escola Pardinyes, Escola Espiga, Escola Príncep de Viana, Escola Pinyana, Escola La Mitjana, Escola Santa Maria de Gardeny, ZER Ponent, Institut-Escola Torre Queralt, Escola Riu Segre, Escola Joan Maragall i alumnes  de l’Institut Guindàvols que van exercir de tutors de joc.

Al finalitzar la jornada, la majoria d’escoles participants vàrem anar a dinar al Parc de la Mitjana.

Va ser un dia i una jornada fantàstica on, esforç, respecte, equip, compromís, generositat i humilitat,  valors que sempre han de formar part de l’esport van estar presents durant tot el dia.

Felicitar a les i als nostres esportistes i a les i als mestres que hi van participar per la seva actitud i implicació en tot moment positiva i de gaudir al màxim de l’experiència.