TRIPLE CONCERT DE PIANO

Continuant amb el treball dels instruments de corda hem descobert el mecanisme interior dels instruments de corda percutida (piano) i corda pinçada (clavicèmbal).

Els alumnes de 3r enguany estan de sort. A l’escola tenim músics i aquesta vegada ha tocat el torn als pianistes. En Daniel Badia (P5), l’Àlex Llevadot (1r) i la Sara Moran (6è) ens van oferir la setmana passada un petit concert amb algunes peces que cadascú havia escollit del seu repertori. Ens vam quedar tots/es meravellats de la professionalitat dels nostres companys. Moltes felicitats i moltíssimes gràcies.

1. Cristina Gil Rodríguez

Bravo a aquests tres petits músics! És genial que des de l’escola es fomenti la sensibilitat per la música. Feu un gran treball.

2. Pili

Avui a informàtica els companys de primer hem vist com toqueu el piano, ens ha agradat molt. Felicitats!! Sou uns artistes.