TORNEM A LA CALMA A CICLE INICIAL

Cada dia tornant de dinar, tota l’escola dedica una estoneta a tornar a la calma per poder continuar aprenent.

Les nenes i els nens de cicle inicial anem combinant diferents activitats durant la setmana: Escolta i visualització de vídeos relaxants, decoració de mandales, realització de dibuixos seguint un model, creació de formes unint punts, massatges, ioga, fem petar les bombolles dels embolcalls de plàstic,… Tot plegat, acompanyat d’un ambient tranquil, amb música suau i llum tènue. D’aquesta manera ens ajuda a prendre consciència de la nostra respiració, de centrar-nos en el moment que estem i deixem que el nostre cos i ment es relaxi.

Podeu començar a visualitzar algunes de les imatges clicant a la càmera del vostre curs.