“THE ENTERTAINER” (6è)

Durant el segon trimestre hem descobert que la música està en constant evolució. Totes aquelles cançons que ara escoltem no existirien si abans no s’haguessin creat estils musicals arreu del món. Les migracions, les recessions econòmiques, les èpoques d’esplendor, les invasions, el progrés de les tecnologies… tot plegat ajuda als artistes a sentir la necessitat de crear i innovar fusionant els estils musicals que coneixen.

No ens pensàvem que una peça instrumental de més de 100 anys ens hagués agradat tant.

Al següent enllaç veureu el vídeo dels alumnes de 6è interpretant rítmicament (amb percussió corporal i gots) la peça “The entertainer”. Composició de ratgime per a piano d’Scott Joplin el 1902.