Tallers de robòtica a 3r

A tercer hem iniciat uns tallers de robòtica organitzats per l’Smart School. Durant quatre sessions, l’alumnat construirà diferents robots i els programarà per al seu funcionament.

Hem començat amb un cotxe elèctric, d’aquesta manera contribuirem a reduir la contaminació de l’aire i a salvar el planeta Terra.

Hem treballat en equip i ens hem ajudat a construir el robot. Hem conegut la manera de programar el nostre robot i fer-lo funcionar.

És una activitat que ens ajudarà  a entendre com poden arribar a funcionar diferents màquines que utilitzem i qui sap si, en un futur, ens hi dediquem!