TALLER: INVENTEM UN CONTE

Durant el tercer trimestre, els alumnes de l’aula d’educació especial, vam estar treballant el taller: “Inventem un conte”. Nosaltres vam ser els autors dels contes i durant les sessions de català vam anar elaborant les nostres històries.

Va ser una tasca que vam treballar en petit grup i ens vam ajudar molt entre tots. Primer, ens vam inventar cada un de nosaltres un personatge. Després, vam narrar el conte, on tenien que anar continuant la història en relació al que havia escrit l’altre company. El tercer pas, era passar tot el que havíem escrit a l’ordinador. I per últim, vam dibuixar la portada i totes les il·lustracions de les pàgines.

Per concloure el taller, vam voler explicar els contes que havíem elaborat als nostres companys de classe i vam escollir l’aula de la biblioteca per fer-ho. Els va agradar molt i a nosaltres també poder ensenyar el treball que havíem fet amb il·lusió!