TALLER DE NATACIÓ A SEGON

Aquest passat divendres l’alumnat de 2n ha començat un taller de natació, de 8 sessions, al Club Sícoris. Durant tres quarts d’hora, els nens i nenes gaudeixen del contacte amb l’aigua realitzant diferents activitats aquàtiques com recorreguts amb xurros, tècniques de respiració, desplaçament lliure, salts, lliscar per un tobogan,… Cada divendres, amb l’ajuda de la  monitora i del monitor, anirem perfeccionant les nostres habilitats a l’aigua.

Tothom ha gaudit molt i l’experiència ha estat molt enriquidora! Tenim moltes ganes de fer ja la segona sessió!

Us deixem una de les reflexions realitzades per l’alumnat sobre aquest primer dia.

Fent clic a la càmera podeu veure, també, el recull de fotos d’aquest primer dia i les que us anirem deixant de les diferents sessions.