SORTIDA DE CONVIVÈNCIA DEL CICLE MITJÀ

El dijous, 11 d’octubre de 2018, els alumnes del Cicle Mitjà, hem anat als Camp Elisis de Lleida. Allí hem realitzat una jornada esportiva que ha durat tot el matí, on ens hem pogut conèixer millor tots els nens i nenes de tercer i quart.

Després d’aquestes activitats, ens hem assentat tots junts per dinar i recuperar forces per afrontar la tarda. Però abans, cada classe ha cantat una cançó a les altres classes una vegada havíem acabat de dinar.

Per la tarda, hem gaudit d’una estona d’esbarjo en dos ambients diferents, on els nens i nenes, han acabat d’esgotar totes les seves energies, abans de tornar cap a l’escola, on els pares i mares ens esperaven per veure les nostres cares de felicitat absoluta.

Ha estat una jornada molt divertida on hem complert el nostre gran objectiu: conèixer-nos una mica més tots els nens i nenes del Cicle Mitjà.