SORTIDA DE 5È A L’ARXIU ARQUEOLÒGIC

El passat dijous 25 de gener l’alumnat de 5è de primària vam visitar l’arxiu arqueològic de Lleida ubicat al nostre barri. En aquest espai hi vam poder observar restes arqueològiques trobades a la nostra ciutat. També hi vam dur a terme un taller anomenat “Detectius del passat” per entendre l’arqueologia com a eina per al coneixement de l’evolució de la ciutat al llarg dels segles.

Ens ha encantat i us convidem a anar-hi en família ja que alguns diumenges i festius fan visites guiades programades.

Tot seguit us adjuntem un enllaç on podreu veure un vídeo fet amb el recull d’imatges d’aquesta activitat escolar.