SORTIDA AL TURÓ DE LA BORDETA

Els passats 27 i 28 de Gener i el 18 de Febrer, l’alumnat de 5è vam visitar el turonet de la Bordeta, situat just darrere de la nostra escola.

Inicialment, aquestes excursions estaven relacionades amb l’educació física, importants per conèixer el medi ambient que ens envolta i tenir consciència dels llocs on fer esport i mantenir un adequat estat físic. La importància de mantenir un bon estat físic va directament relacionat amb amb la salut, no només la física, sinó que també la mental.

A les tres excursions, ens vam adonar també de la brossa que hi havia llençada al terra, des de que sortiem de l’escola, fins que arribabem dalt al turó, però sobretot a la muntanya. Tal va ser la sorpresa que alguns alumnes van proposar en un futur fer una recollida de brossa pel barri, tema que ens va encantar als professionals ja que vèiem molt necessari sensibilitzar sobre això.

A banda d’això, quan vam arribar dalt de tot, també vam comparar les dues parts de Lleida que es podien veure: la industrial i l’agrícola, aspectes que es van aprofitar per explicar el que estem donant a classe, els sectors econòmics.

Per últim, dir que ens ho vam passar molt bé i durant la caminata, vam fer moltres bromes i vam jugar a diferents jocs i dinàmiques de grup. Tan de bo repetir aviat!!!😁