SORTIDA A L’AUDITORI (4t): HOP PERIPÈCIES!

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest dilluns dia 25 de gener de 2016, els nens/es de 4t i professors (Santi, Àngels i Alexandra) vam anar en autobús a l’Auditori de Lleida per veure Hop, peripècies!, un espectacle infantil d’òpera.

Allà vam veure una companyia de teatre molt peculiar i vam sentir les veus humanesbaríton (Fredo), tenor (Totó) i soprano (Mimí). També hi havia un actor que feia de mosso de pista (Filippo) i una pianista (Purificaccione).

Ens va agradar molt sentir aquelles veus que mai haviem escoltat en directe. A més els actors/cantants ho feien de manera molt divertida.

Ah! I vam tenir la sorpresa de què a un company de la nostra escola el van escollir per a pujar a l’escenari i fer de lleó.

Alumnes de 4t