REUNIÓ INICI DE CURS 2018/19 DEL CICLE MITJÀ

Aquest dilluns, 6 d’octubre de 2018, ens hem reunit els mestres amb les famílies i els nens del Cicle Mitjà, per fer la reunió d’inici de curs que realitzem cada any.

Primerament, els mestres i les famílies ens hem reunit a la Biblioteca de l’escola per escoltar aquelles paraules que la nostra directora, la presidenta de l’AMPA i l’encarregat del menjador, ens havien de fer arribar. En aquesta part de la reunió, s’han recordat totes aquelles normes de centre i tots aquells punts que són necessaris recordar cada any. La presidenta de l’AMPA ha animat a tots aquells pares i mares a formar part d’aquesta, per poder estar més aprop dels seus nens/es i de l’escola. Així mateix, l’encarregat del menjador ens ha explicat tot el funcionament i les activitats que durant aquestes hores es realitzen.

Finalment, els familiars s’han dirigir a les aules dels seus nens/es amb els seus tutors, per realitzar la segona part de la reunió. En aquesta, les famílies i els nens conjuntament, han jugat a un Kahoot, on els tutors amb l’ajuda dels nostres alumnes, volíem recordar totes aquelles normes més importants a destacar, pel bon funcionament d’aula i d’escola.

Tant les famílies com els nens, han pogut gaudir d’una estona de joc, on es mostraven les noves tecnologies aplicades a l’aula, les noves metodologies d’aprenentatge i a més a més, s’han recordat totes aquestes normes tant importants.

Per les riatlles i cares dels familiars, pensem que aquesta activitat ha estat un èxit. Desitgem que us hagi agradat!